
Adam Kolker saxo, Masa Kamaguchi contrabaix, David Xirgu bateria.
És un dels grans de l’escena novaiorquesa, on va ser director de la orquestra de Ray Barretto. Es diu Adam Kolker, toca el saxo i ha col•laborat amb mestres com Maria Schneider, la orquestra del Village Vanguard, Kenny Wheeler, John Abercrombie, Fred Hersch, Rick Margitza, Bruce Sounders o Bruce Barth. D’estil cadenciós, cruixent, subtil i sensorial, el 1999 Kolker va treure al mercat el seu primer CD, Crazybird (Challenge), escortat per Jeff Ballard, Tim Hagans, Kevin Hays i Doug Weiss. Va començar llavors una carrera farcida de discos amb col•laboradors de luxe ?John Abercrombie, John Hébert i Paul Motian, a Flag Day (Sunnyside, 2002); Billy Hart i Ray Barretto, a Sultanic Verses (Satchmo, 2004); i Abercrombie, Russ Lossing i Billy Mintz, a Reflections (Sunnyside, 2011)?. A casa nostra també és conegut per les seves col•laboracions amb Xavi Maureta, amb qui va co-signar el disc Meditacions (Satchmo, 2003), o amb els magnífics músics d’aquesta sessió de gala.
És un dels grans de l’escena novaiorquesa, on va ser director de la orquestra de Ray Barretto. Es diu Adam Kolker, toca el saxo i ha col•laborat amb mestres com Maria Schneider, la orquestra del Village Vanguard, Kenny Wheeler, John Abercrombie, Fred Hersch, Rick Margitza, Bruce Sounders o Bruce Barth. D’estil cadenciós, cruixent, subtil i sensorial, el 1999 Kolker va treure al mercat el seu primer CD, Crazybird (Challenge), escortat per Jeff Ballard, Tim Hagans, Kevin Hays i Doug Weiss. Va començar llavors una carrera farcida de discos amb col•laboradors de luxe ?John Abercrombie, John Hébert i Paul Motian, a Flag Day (Sunnyside, 2002); Billy Hart i Ray Barretto, a Sultanic Verses (Satchmo, 2004); i Abercrombie, Russ Lossing i Billy Mintz, a Reflections (Sunnyside, 2011)?. A casa nostra també és conegut per les seves col•laboracions amb Xavi Maureta, amb qui va co-signar el disc Meditacions (Satchmo, 2003), o amb els magnífics músics d’aquesta sessió de gala.
No hay comentarios:
Publicar un comentario